1399/1/28 پنجشنبه
متن تقدیر مدیر کل و کارکنان استاندارد استان مرکزی از کادر درمان

در این روزهایی که سایه وحشت و نگرانی از بیماری کرونا روز به روزدر کشور و جهان  بیشتر و بیشتر می شود روی دیگر سکه همدلی، ایثار، فداکاری و گذشت، آن هم در حد اعلای خودش، یعنی از جان خود گذشتن برای نجات جان یک هموطن میباشد .

 در خط مقدم این جبهه، جامعه پزشکی و پرستاران و کادر درمانی و همه گروه هایی که به نوعی با این عزیزان پیوند دارند، قرار دارد. دست تک تک این عزیزان را می‌بوسیم. اینها حماسه می‌آفرینند همانند رزمندگان جان بر کفی که هشت سال از خاک و ناموس کشور عزیزمان دفاع کردند.

وظیفه خود میدانیم به بهانه سپاسگزاری از شما ، از سوی کارکنان استاندارد ،  بگوییم که این موهبت و مسئولیت اگرچه از پی سال‌ها تلاش خستگی‌ناپذیرتان به‌دست‌آمده اما به‌یقین برداشتن درد از دل دردمندان و پرستاری‌شان تا پای جان! مسئولیتی نبوده که خداوند به بهای آموختن کتاب و جزوه به شما هدیه کند؛ بلکه بی‌گمان، انگشتی از آسمان به شما اشاره‌کرده! شما برگزیده‌شده‌اید برای همین روزهای سخت! برای همین روزهای تنهایی و برای روزهایی که انسان در جستجوی رحمت الهی در زمین دست به آسمان است و امیدوار!

عزیزان ایران زمین ، صبر و استقامتتان، پایداری و مقاومتتان، گذشت و فداکاری‌تان در این روزهای سخت، هر گز فراموشمان نمی‌شود، امروز روز سخت امتحان است و شما به فضل الهی و دعای همه ما، از این امتحان الهی نیز سربلند و سلامت بیرون خواهید آمد.

خداوند یار و نگهدارتان باشد.

مدیر کل و کارکنان اداره کل استاندارد استان مرکزی


نسخه قابل چاپ