social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

يكشنبه1403/2/16

09:47:0

68

بازرسی استاندارد از مراکز عرضه آهن آلات در استان مرکزی

کارشناسان اداره کل استاندارد استان مرکزی از آهن فروشی‌ها و مراکز عرضه تیرآهن، میلگرد، نبشی، ناودانی و لوله‌های گازی در سطح استان بازدید و بازرسی به عمل آوردند.
به گزارش روابط عمومی اداره استاندارد استان مرکزی، در راستاي اجراي ماموريت‌هاي ابلاغي از سوي سازمان ملي استاندارد ايران، کارشناسان واحد نظارت بر اجراي استاندارد استان از مراکز عرضه آهن آلات در سطح بازار بازرسی بعمل آوردند.
در این بازرسی‌ها که از مراکز عرضه آهن‌آلات استان صورت پذیرفت، کارشناسان استاندارد به کنترل میدانی آهن‌آلات در محل مراکز عرضه که شامل کنترل وزن، طول و آج و همچنین بررسی نشانه گذاری بر روی شاخه میلگرد، لوله گاز، نبشی، تیر آهن و برچسب درج شده بر روی بندیل‌ها بود، پرداختند.
خاطر نشان می‌گردد، با توجه به ابلاغ سازمان و تاکیدات رئیس سازمان ملی استاندارد در راستای جلوگیری از تضییع حقوق مصرف کنندگان و عرضه محصولات غیر استاندارد در سطح استان مرکزی، این بازدیدها به طور مرتب ادامه دار خواهد بود.
در صورتی‌که شهروندان محترم هرگونه شکایت بابت عرضه آهن آلات غیر استاندارد داشته باشند می‌توانند از طریق شماره تلفن 1517 موضوع را به این اداره کل اطلاع تا کارشناسان بلافاصله نسبت به دفاع از حقوق مصرف کنندگان و پیگیری موضوع اقدام نمایند.

 

تصاویر