social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

پنجشنبه1403/1/9

09:04:3

122

در راستای نظارت بر وسائل توزین و سنجش

برگزاری جلسه اجرای بازرسی هماهنگ اداره کل استاندارد استان مرکزی با همراهی بسیج اصناف

به منظور اجرای طرح ویژه نوروز و رمضان سازمان ملی استاندارد ایران و بررسی راهکارهای اجرائی و فراهم نمودن بسترهای هم افزایی با هدف خدمت شایسته به آحاد مردم با استفاده از ظرفیت‌های عظیم بسیج مردمی اصناف، جلسه ای به منظور اجرای بازرسی هماهنگ اداره کل استاندارد استان مرکزی با بسیج اصناف استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان مرکزی، در راستای اجرای طرح نظارت بر صحت عملکرد وسایل توزین و سنجش مورد استفاده در داد و ستد عمومی در طرح عیدانه و رمضان، جلسه‌ای در خصوص اجرای بازرسی هماهنگ اداره کل استاندارد استان مرکزی با بسیج اصناف استان در محل این  اداره کل برگزار گردید.
در این جلسه که با هدف پیگیری مصوبات جلسه قبل تشکیل شد، مقرر شد بسیج اصناف استان با استفاده از ظرفیت‌های موجود، جهت اجرای طرح مذکور و بازرسی‌های میدانی در راستای صيانت از حقوق آحاد مردم، اداره کل استاندارد استان را همراهی نمایند.
انجام بازدیدهای میدانی مضاعف از سوی ادارات کل استاندارد استان‌ها و رسیدگی فوری به شکایات مردمی از محورهای طرح عیدانه و رمضان سازمان ملی استاندارد می باشد.
لازم به ذکر است، طرح نظارت بر صحت عملکرد کلیه وسائل توزین و سنجش مورد استفاده در داد و ستد عمومی از 22 اسفند آغاز و تا 13 فروردین ادامه دارد.