social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

چهارشنبه1403/2/5

11:06:5

52

ترغیب واحدهای تولیدی توسط استاندارد استان مرکزی جهت مشارکت در تحقق شعار سال ۱۴۰۳

در راستای تحقق شعار سال رهبری که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم»، سید سعید میرنظامی و هیأت همراه از شرکت ماستر فوده، تولیدکننده انواع آدامس، پاستیل و ... بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان‌ مرکزی، میرنظامی، مدیر کل استاندارد استان در جریان این بازدید یادآور شد: به منظور رشد تولید کیفی، تولید کالا و خدمات مشمول مقررات استاندارد، باید با استانداردهای تدوین شده توسط سازمان‌ ملی استاندارد ایران مطابقت داشته و بر کیفیت تولیدات شرکت‌ها و واحدهای تولیدی به‌طور مستمر نظارت شود.
مدیر کل استاندارد استان، پس از مشاهده شرایط و جوانب کار و اظهارات واحدهای تولیدی درخصوص کاستی‌های موجود برای تولیدکنندگان، به واقع گرایی در برخی زمینه‌ها تاکید و خواستار همکاری واحدهای تولیدکننده در راستای افزایش کیفیت محصولات تولید داخل شد.
مدیر کل استاندارد استان در پایان پس از گفتگو با مدیران این واحد تولیدی در جهت رفع موانع پیش روی تولید، ضمن تأکید بر حمایت استاندارد از تولید با کیفیت و برخورد قاطع با متخلفین، افزود: رعایت استانداردها در تولید محصولات، لازمه رقابت سالم و حضور پر رنگ در بازارهای هدف و صادرات محصولات تولیدی است.

 

تصاویر