social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

پنجشنبه1403/1/16

11:21:4

74

اولین جلسه کمیته ارزیابی و نظارت بر شعار سال ۱۴۰۳ در اداره کل استاندارد استان مرکزی

نخستین جلسه اداره کل استاندارد استان مرکزی با موضوع ارزیابی و نظارت بر تحقق شعار سال در سال ۱۴۰۳ با محوریت ارائه پیشنهادات کارکنان در این خصوص، در محل این اداره کل تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان مرکزی، سید سعید میرنظامی مدیر کل استاندارد استان اظهار کرد: از سال گذشته پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری و با تمرکز بر موضوعات تولید و تورم، ضمن پایش شاخص‌های مرتبط اقتصادی، اقدامات متنوعی در حوزه‌های مختلف راهبری و اجرایی شد.
وی ادامه داد: در ابتدای سال جاری با تعیین راهبرد جهش تولید با محوریت و مشارکت مردم، توسط مقام معظم رهبری لازم است رویکردها و نقشه راه تحقق شعار سال در سطح استان، با این محورها منطبق شود که اولین نشست اداره کل استاندارد استان مرکزی به همین منظور تشکیل شد.
میرنظامی ضمن اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب  افزود: جهش تولید با فعالیت‌های معمول جاری قابل تحقق نیست و می‌بایست با یک نقشه راه ویژه و با محوریت تمامی آحاد مردم این موضوع محقق شود.
مدیر کل استاندارد استان مرکزی با تاکید بر این موضوع که استاندارد حد واسط بین خریدار و فروشنده است خاطرنشان کرد: اگر تولید در کشور وجود داشته باشد تمام نقدینگی‌ها به سمت تولید می‌رود، لذا تسهیل انجام کارها، بهبود محیط کسب و کار، رفع موانع تولید و … از الزاماتی است که باید مورد توجه ما باشد.
در پایان میرنظامی عنوان کرد: امسال با تمام ظرفیت‌ها و امکانات جهت تحقق شعار سال که «جهش تولید با مشارکت مردم» است تلاش خواهیم کرد و استفاده از ظرفیت نهادهای همکار در اشاعه فرهنگ استاندارد جهت جلب مشارکت مردم در تحقق شعار سال را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

 

تصاویر