social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

پنجشنبه1403/1/30

20:34:2

126

تبریک موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی همترازی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران توسط استاندار مرکزی

به منظور تبریک موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی همترازی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران مخلص الائمه استاندار مرکزی روز پنجشنبه در محل اداره کل استاندارد استان مرکزی حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان مرکزی، فرزاد مخلص الائمه روز پنجشنبه در نشست با مدیر کل و کارکنان این اداره کل، به منظور تبریک موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی هم‌ترازی مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران، افزود: برخی از دستگاه‌های اجرایی به لحاظ اعمال نظارت، با محدودیت‌هایی مواجه هستند که انتظار می‌رود سازمان ملی استاندارد به این موضوع توجهی نداشته باشد و در انجام وظایف محوله از هیچ کوششی دریغ نکند.
استاندار مرکزی با تقدیر از زحمات کارکنان سازمان ملی استاندارد ایران افزود: در دولت سیزدهم و دوره مدیریت دکتر اسلام پناه، ریاست سازمان ملی استاندارد ایران، موفقیت‌های زیادی کسب شده و همچنین مشکلات متعددی در سطح ملی و بین المللی در این حوزه رفع شده است.
مخلص الائمه اظهار کرد: حق کارکنان سازمان ملی استاندارد و برخی از سازمان‌های مشابه که مسئولیت‌های بسیاری بر عهده دارند، به خوبی ادا نشده است که لازم است از طریق تعامل و هم افزایی با دیگر قوا، کمبودها و ابزارهای این ارگان سازمان تأمین شود.
وی در پایان ضمن تبریک این موفقیت به تمامی کارکنان خدوم سازمان ملی استاندارد ایران و با آرزوی موفقیت های پی در پی برای این مجموعه، خاطر نشان کرد: بخشی از زندگی شهروندان به موضوع استاندارد گره خورده است و در ادامه خواستار ابلاغ پیام تبریک ایشان به دکتر اسلام پناه ریاست سازمان ملی استاندارد ایران و تمام کارکنان این سازمان شد.

 

تصاویر